måndag 7 oktober 2013

2013-10-07

Tjingeling

Nu är det ny vecka igen och tillbaka till verkligheten. Mycket tråkiga saker har hänt, men även trevligare händelser senaste veckorna. Johanns begravning var mycket fin även om det var väldigt jobbigt. Nu i helgen så bjöd vi hem Nickes dotter och hennes mamma med sambo, vilket var mycket trevligt.

Har slarvat väldigt mycket med kosten och har inte tränat en enda dag senaste månaden men det är bara att ta nya tag. Ska ju även få lite professionell hjälp av en arbetskamrat som håller på att utbilda sig till PT. Och då ställer man självklart som försökskanin :-) Kommer säkert bli en bra sporre att få tillbaka lite kämparglöd.

Förra veckan hämtade jag ut linser som jag ska prova ut, eftersom jag såg så dåligt med de andra jag tidigare hade. Andra gången då jag skulle sätta in den vänstra linsen gick de inte alls!!! Hur än jag försökte så for den ur. Försökte flera dagar men samma sak :-(  Idag på förmiddagen tänkte ge mig på linserna igen, men sedan gav jag upp och ringde optikern. Hon ska skicka mig andra så jag hoppas det går bättre då!!

I eftermiddag blir det arbete igen

Ha en fortsatt bra dag, kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar