fredag 14 mars 2014

Arbetshelgen nalkas

Tjingeling my friends

 
 

 

En arbetshelg väntar men innan dess står lite på agendan som tex: städa och jobba med Challe :-)
 
 
 
 
Jag tar nu nya friska tag med kost och träning. Blev ett litet break efter det reumatiska skovet jag hade sist.
 
Har köpt ett kostschema av Tove  som har ett superbra erbjudande som bara gäller några dagar till. Så passa på det är verkligen ett kanontillfälle!!!
 

 
 
 
 
 
Prommisen hoppar jag idag, blåser spiken. - Huva!!!!
 
 
 
Ha en härlig helg allesammans!!

 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Hej Irene! Tack för din fina kommentar i min blogg! :-) När jag kikade in här så slogs jag av att du skrev att du har barnbarn!! Du är nog den snyggaste mor/far-morn jag någonsin har skådat!! :-) Wow!! Jag lägger in en länk till dig i min blogg och önskar dig en trevlig helg! Kram! Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Maria vad glad jag blir :-) Kram :-)

      Radera