söndag 9 mars 2014

Monday morning

God Morning my friends

 
 
+

Det känns att det är vår i luften och våren är verkligen min favvotid.  MEN i år känns det lite vemodigt och jag har en klump i magen. Tänker på min älskade Trolle som är i hund himmelen nu. Minns så väl förra våren då vi var ute och joggade tillsammans. Vet inte vad det var just den våren och gångerna vi var ute och sprang men jag kände så enormt lyckorus och tacksamhet att tårarna rann flertal gånger. Hade hörlurarna i min härlig musik från RIX FM och vi hittade tussilago i diket och jag kände mig så glad och att jag var så tacksam för våra fina våra hundar Trolle och Laysa SÅÅÅ mycket. Oj, nu känns det nästan religiöst...hahahhaha





Nu är han inte här och det känns så jobbigt trots att vi har fått en till familjemedlem som vi också älskar otroligt mycket! Men saknaden av Trolle är jobbig nu.

1 kommentar: